LET OP: deze vacature is inmiddels vervuld. Je kan niet meer reageren. Arcadis is een toonaangevende internationale organisatie die ontwerp-, engineering- en adviesdiensten levert voor een duurzame gebouwde en natuurlijke omgeving. Met meer dan 36.000 mensen in ruim 70 landen zetten zij zich in om de leefomgeving over de hele wereld te verbeteren.
Arcadis is op zoek naar een projectassistent
Als projectassistent ben je primair verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de adviesgroep Assetmanagement Rail. Je bent de centrale schakel voor de projectbeheersing tussen de projectleiders, de afdeling financiën en het afdelingshoofd. Je brengt samen met de projectleiders offertes uit en houdt de voortgang van de uitvoering van projecten in de gaten. Je zorgt dat je voortdurend op de hoogte bent van de actuele stand van zaken. Verder verzorg je voor een aantal adviesgroepen inzicht in uitbesteed werk bij onze productielocatie in Roemenië. Het ondersteuningssysteem dat Arcadis gebruikt is Oracle, zowel voor de offertes, administratie als de planning.
Wat ga je doen?
De adviesgroep waarin je gaat werken heet Assetmanagement Rail. Hun werkveld richt zich op het optimaal beheren van de spoorweginfrastructuur gedurende de gehele levenscyclus. Dit betreft zowel voorbereidend werk voor de ontwerpfase als het aanbieden en plannen van onderhoudswerk. Het team probeert ook markt te verwerven in meer adviserende rollen van assetmanagement en levensduur optimalisatie. De standplaats is Rotterdam of Amersfoort. Wij vragen een collega voor 20 uur per week.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Je helpt projectleiders met het financiële deel van offertes, w.o. calculaties
- Je adviseert de projectleiders bij het invullen van de Oracle Sales Cloud
- Je maakt regelmatig nieuwe forecasts van lopende projecten
- Je controleert projectvoortgang en bewaakt het budget
- Je stelt in voorkomende gevallen inkooporders.
- Je verwerkt mutaties in de projectfinanciën
- Je bewaakt facturering en afsluiting van projecten
- Je bereidt de maandelijkse projectpeilingen en -reviews voor
- Je bereidt klantrapportages en verkoopfacturen voor
- Je ondersteunt de projectleiders bij opstellen van projectevaluaties
- Je helpt projectleiders bij administratieve werkzaamheden
- Je houdt een overzicht bij van marktkansen, offertes en lopende projecten.
Kortom, een uitdagende, leerzame en afwisselende functie.
Wat vragen wij?
Je bent een echte multitasker en opereert proactief. Organiseren en communiceren zijn jouw kern eigenschappen. Met je energieke optreden heb je de werkzaamheden al in het vizier voordat de vraag gesteld is.
Wij zoeken een nieuwe collega met gezond gevoel voor humor, je beschikt over de benodigde assertiviteit die past in een dynamische omgeving. Je bent collegiaal ingesteld en een teamplayer. Zelfstandigheid, proactief, gestructureerd werken en accuraat zijn belangrijke kernkwaliteiten. Daarnaast verwachten wij dat je flexibel bent ten aanzien van jouw werkzaamheden en reizen naar andere Arcadis kantoren in Nederland.
Jouw profiel:
- Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding, in een administratief financiële richting
- Je beheerst: Outlook, Word, Excel en Powerpoint, Sharepoint, Teams (Office365)
- Kennis van Oracle is een pré
- Je kunt uitstekend overweg met de Nederlandse als de Engelse taal
- Je kunt goed plannen en organiseren en bent stressbestendig
- Je hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
- Je bent beschikbaar voor 20 uur per week.
Wat bieden wij?
Waar je ook werkt, wat je ook doet, als ‘Arcadiaan’ draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Lees de blogs van Arcadianen om erachter te komen hoe wij dit doen. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.
Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving.
Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.
Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. De Lovinklaan Foundation biedt veel (internationale) programma’s. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.
Vragen en solliciteren?
Deze vacature is vervuld. Je kan niet meer reageren.